پوستسلامت

این 8 افسانه زیبایی هیچ لطفی به پوست شما نمی کنند

این 8 افسانه زیبایی هیچ لطفی به پوست شما نمی کنند

این 8 افسانه زیبایی هیچ لطفی به پوست شما نمی کنند

به‌علاوه، هشت نکته دیگر برای مراقبت از پوست برای مقابله با آنها.

وقتی در مدرسه ابتدایی وارد راهروی مراقبت از پوست شدم، مطمئن بودم که مشکلات پوستی‌ام با بطری‌های فانتزی و وعده‌های کپی‌نویسی برطرف می‌شود. حتی بهتر است اگر محصولات عکس قبل و بعد را در کنار خود داشته باشند.

چیزی که من در آن زمان متوجه نشدم این بود که مراقبت از پوست یک موقعیت مناسب برای همه نیست. در واقع، اغلب دقیقاً برعکس است.

برای اینکه بفهمم چه چیزی برای من، برنامه‌های معمول و بودجه‌ام مفید است، باید به پسوریازیس، هیپرپیگمانتاسیون، و فشاری که به خود وارد می کنیم شبیه یک عروسک چینی به نظر می رسد.

در طول سفرم چند چیز را کشف کرده ام که کار می کنند و چیزهای دیگری را که مفید نیستند. مهمتر از آن، من هشت افسانه درباره محصولات پوستی را یاد گرفتم که افراد را از داشتن یک رابطه عالی با پوست خود باز می دارد.

این افسانه از مراقبت از مو شروع شد و به نوعی راه خود را به مراقبت از پوست باز کرد. حتی ممکن است شرکت‌هایی را ببینید که این افسانه را با استفاده از یک مقدار انگشت در تبلیغات خود تداوم می‌دهند.

در صورت شک، از محصول کمی بیشتر از مقداری که در پشت بطری قرار دارد استفاده کنید. به هر حال، صورت همه افراد – از اندازه گرفته تا قدرت جذب – متفاوت است.

دو قطره روغن صورت ممکن است برای پوست چرب متعادل خیلی زیاد باشد، اما پس از فرورفتن در پوست چرب و دهیدراته، ممکن است معلوم شود که بسیار زیاد است. خیلی کم است.

نکته: وقتی یک روز طولانی از دست زدن به صورتتان، خوردن غذای بیرون بر، برداشتن یک ربع دیگری که در کافی شاپ انداخته اید گذشته است. ، شما می خواهید صورت خود را بیش از یک سکه تمیز کنید. (در مورد ضد آفتاب نیز صدق می‌کند، زیرا اکثر افراد فقط از 25 تا 50 درصد مقدار مورد نیاز!)

یک تونر استاندارد کثیفی های اضافی و قبل از استفاده از مرطوب کننده، پوست را چرب کنید. بسته به برند، آنها قول می‌دهند که به پوست شما کمک کنند روشن‌تر و صاف‌تر به نظر برسد.

در حالی که من معتقدم که تونر می‌تواند به روال زیبایی شما کمک کند، اما همه به آن نیاز ندارند. محصولات بیش از حد می توانند باعث تجمع یا عدم جذب در محصولات شما شوند.

در نهایت من رویکردی مینیمالیستی برای مراقبت از پوست خود در پیش گرفتم و تونر را حذف کردم. به جای آن، من یک جوان کننده سلول مایع اضافه کردم که بیشتر از آلوئه ورا ساخته شده است. این یک پایه عالی برای مرطوب کننده من است و به من آن درخشش درخشان را می دهد و در عین حال منافذ من را به حداقل می رساند.

نکته: اگر از تونر استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم تونر خود را جستجو کنید و آن را با سایر محصولات روتین خود مقایسه کنید (از SkinCarisma استفاده کنید). ممکن است متوجه شوید که همپوشانی دارد یا اصلاً ضروری نیست.

اگر مستعد هیپرپیگمانتاسیون هستید، دستمال‌های آرایشی در واقع می‌توانند باعث اصطکاک و به آرامی شوند. در صورت استفاده روزانه پوست را پاره کنید. به علاوه، بسیاری از دستمال‌های آرایشی دارای الکل هستند که می‌تواند برای پوست‌های حساس باعث گزش شود.

در روزهای عادی، من پاک کننده CeraVe SA را روی دست هایم می زنم و صورتم را می شوم. بعد از آن، دوباره با برس روشویی. همچنین می‌توانید یک پاک‌کننده روغن را انتخاب کنید تا ناخالصی‌های روز را از بین ببرد.

نکته: اگر می‌خواهید از دستمال‌های آرایشی استفاده کنید، سعی کنید آنها را برای شب‌های طولانی مدت محدود کنید.

پوست مختلط مرا مجبور می کند که پول بیشتری برای محصولات پوست خرج کنم. اما من برای هر محصول زیاد خرج نمی‌کنم.

گاهی اوقات یک محصول ساده که قیمت کمتری دارد و از نظر مواد اولیه کار کمتری دارد، سود بیشتری دارد. به عنوان مثال، شستشوی صورت روغن درخت چای Trader Joes من 13.99 دلار است، اما مرطوب کننده Lancome Beinfait Multivital با SPF 30 60 دلار است.

وقتی نمی توانم آن مرطوب کننده را برای یک ماه بخرم، Cetaphil را انتخاب می کنم. مرطوب کننده و ضد آفتاب Ultra Sheer Neutrogena. هر دو پوست من را خشن نگه می دارند!

نکته: شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که با تحقیق در مورد عنصر ستاره در محصولات مورد علاقه خود، پول خود را در جایی که مهم است قرار دهید و ببینید که آیا “فریب” وجود دارد یا خیر. ” (با نام مستعار محصولات کپی) که آن مواد را نیز برجسته می کند.

افسانه‌های پوستی می‌توانند از هر جایی ظاهر شوند، به‌خصوص دهان به دهان. ممکن است شنیده باشید: “برای جلوگیری از آکنه از دست زدن به صورت خود بپرهیزید” اما تنها لمس کردن تنها چیزی نیست که شما را ناراحت می کند.

پزشک پوستم درباره صحبت کردن با تلفن بدون هدفون و پیمایش روی تلفن به من هشدار داد. و سپس صورتم را لمس کرد. ظاهرا تلفن های ما باکتری های بیشتری نسبت به اکثر صندلی های توالت حمل می کنند.

نشانگر بزرگی از مشکلات پوستی که در دبیرستان با آنها برخورد کردم، پس از شروع استفاده از ناخن های اکریلیک به وجود آمد. ظاهراً ناخن‌های بلند می‌توانند زباله‌های کل روز شما را حمل کنند، و اگر باکتری وجود داشته باشد، می‌تواند به صورت شما برود یا حتی باعث عفونت زیر ناخن‌های شما شود.

نکته: هنگام شستن دست‌ها، روی فرو رفتن زیر ناخن‌هایتان تمرکز کنید!

پوست شما یکی از یک نوع. فقط به این دلیل که یک موضوع “پوست شفاف” در توییتر ویروسی شد به این معنی نیست که شما باید یکی را جعل کنید. ماسک لیمو و جوش شیرین در سه شنبه شب.

هدف این است که پوست خود را در شوک قرار ندهید. طبق تحقیقات، ممکن است از 6 تا 20 هفته به واقعاً تغییر در پوست را مشاهده کنید. البته، زمان بستگی به مواد تشکیل دهنده و نوع تغییراتی که شما به دنبال آن هستید دارد.

نکته: اگر می‌خواهید به بررسی‌های محصول نگاه کنید، به بخش چهار تا سه ستاره نگاه کنید تا دیدگاه متعادل‌تری داشته باشید. بهترین بررسی ها آنهایی هستند که شامل قبل و بعد از افرادی است که رنگ پوست، نگرانی های پوستی و نوع پوست شما یکسان است.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات من این بود که محصولات خودآزمایی را انجام دهم تا اینکه یکی از آنها را یافتم که کارآمد بود. . برای بسیاری دیگر، این به معنای عدم یادگیری نوع پوست یا حتی وضعیت واقعی (به یاد داشته باشید که انواع مختلف آکنه و آنها همه به درمان های مختلف پاسخ می دهند).

اما متخصصان پوست پزشکان پوست شما هستند. آن‌ها می‌توانند چیزهایی را به شما بگویند که دیگران نمی‌توانند، با آموزش علمی و تجربه پشتیبان آن.

چگونه می دانید که کار می کند؟ چه چیزی شما را متلاشی می کند؟ آیا پوست شما به دلیل یک محصول جدید دچار شوک می شود یا مواد تشکیل دهنده آن برای پوست شما مناسب نیستند؟

این سؤالات سؤالاتی است که متخصصان پوست می توانند به شما در پاسخ به آنها کمک کنند – یا حتی شروع به پرسیدن کنند.

نکته: دسترسی و هزینه‌ها برخی از بزرگ‌ترین مسائل مربوط به بازدید از متخصص پوست هستند. اگر ارائه‌دهنده شما ویزیت‌ها یا درمان را پوشش نمی‌دهد، برنامه‌های تله‌درم ممکن است یک گزینه باشند. سرویس‌های مبتنی بر تله‌درم از عکس‌های سلفی استفاده می‌کنند تا به شما کمک کنند تصمیم بگیرید به چه نوع درمان پوستی نیاز دارید.

شاید بخواهید ببینید آیا متخصص پوستی وجود دارد که بر اساس درآمد منعطف هزینه‌ها را پرداخت کند. این نوع پرداخت معمولاً بر اساس درآمد فرد است و می تواند با نرخ معقولی تعیین شود.

بیشتر این افسانه ها را پس از یک سفر طاقت فرسا برای داشتن پوستی شفاف و سالم یاد گرفتم. . من پیشرفتی ندیدم تا زمانی که تصمیم گرفتم کنترل ظاهر پوست سالم را در دست بگیرم – و نه بر اساس آنچه دیگران انجام می‌دهند.

که شامل پذیرش هیپرپیگمانتاسیون، کنترل پسوریازیس و اجازه دادن به زیبایی به زیبایی که من به طور طبیعی از آن برخوردار بودم برجسته شود.


تیلور رامبل یک علاقمند به پوست، نویسنده آزاد و دانشجوی سینما است. در پنج سال گذشته او به عنوان نویسنده و وبلاگ نویس مستقل با تمرکز بر موضوعاتی از سلامتی تا فرهنگ پاپ کار کرده است. او از رقصیدن، یادگیری در مورد غذا و فرهنگ و همچنین توانمندسازی لذت می برد. در حال حاضر او در آزمایشگاه واقعیت مجازی دانشگاه جورجیا با تمرکز بر تأثیر فناوری های پیشرفته بر رفتار و سلامتی کار می کند.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا